hjärtat mitt.

DATUM: 2011-12-16 / TID: 15:14:30
dålig bloggning, iknow.
men har hänt lite saker med min hund, så vid 6 igår kväll fick jag och mamma åka till veterinären, för att kolla upp henne, och då sa dem dirket att vi fick åka till djursjukhuset i hässleholm, så då fick vi göra det.
dem rönka henne, tog blodprov osv..
och tillsist beslutade dem att hon skulle stanna där över natten för att undersöka henne mer, och sen idag ringde dem och sa att dem inte har hittat något fel än så dem är tvungen att operera henne snabbt, för annars va de stor risk att hon skulle dö.
så nu opereras hon för fullt och om det går som de ska så får vi hem henne på söndag-måndag!
så nu håller vi tummarna för att allt ska gå kanon, min älskade lilla hund <3

och ikväll kommer linnea hit, så det blir lite mys, tacos och film!
hörs







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0