julfirande

DATUM: 2011-12-25 / TID: 23:38:56
ska komma igång med bloggandet igen, lovar!

igår firade vi jul med mammas sida, fick en massa fina julklappar, pengar, presentkort, smycken, kläder  osv...
sen idag firade vi med pappas sida, så fick lite julklappar idag också, pengar, melodifestivalen biljett och lite mer, och så körde vi julklappsleken och själv klart fick jag bara ett doftljus..
hade massa godis men såklart tog någon det i sista sekund :(
kom nyss hem från hässleholm så ska lägga mig i sängen med datorn snart sen sova, för imorgon kl 11 blir det kyrkan, tråkigt men sant!
och på eftermiddagen ska min familj och mina kusiner från sthlm som är på besök kolla på bio, sen blir det packa för på tisdag tar jag och linnea tåget till helsinborg för lite shopping sen båten över till danmark där vi ska stanna i tre nätter, våra släktingar bor ju där så det ska bli roligt att träffa dom igen.
en mini resa precis som i somras, sååå kul :D
men nu ska jag lägga mig, hörs imorgon



kommer juloutfit sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0